Sunday, January 10, 2010

http//kmankzk@wordpress.com



Baru membaca blog rakan ICC, Encik Kman dari MPC Kuantan. Perkongsiannya amat murni dan menarik - tujuannya untuk berkongsi ilmu ICC disepanjang penglibatan beliau sebagai pengamal, perunding dan panel penilai selain menjadi mengurus Konvensyen ICC MPC sebelum berpindan ke Kuantan.
Mengenali beliau in-person juga amat menarik, selain pandai bermain golf, ceritanya tidak habis-habis mengenai ICC. Cuma sekarang ni saya dengar dia susah hendak tidur.
Saya selitkan gambar ketika menghadiri Konvensyen ICC di Beijing pada 2007 bersama beliau dan Encik Kamaruddin, Encik Saberi, Tuan Syed (sekadar menyebut beberapa nama yang masih dalam ingatan).

2 comments:

  1. terima kasih Tuan Ehsan... saya kenal tuan sejak sama-sama bertugas di Sabah awal tahun 1994..dan tugas pertama kita bersama ketika jadi auditor Anugerah Kualiti Sabah..masih ingat tak lagi masa kita dioffer untuk jadi Fasilitator oleh Yayasan Sabah..sedangkan kita buat audit sistem Kualiti mereka....Tuan saya anggap orang yang banyak jasanya dalam mempertabatkan gerakan KIK di UiTM dan lain-lain Universiti tempatan di Malaysia...Boleh saya link kan blog tuan dgn saya punya blig?

    ReplyDelete
  2. Bagi saya, KIK adalah mekanisma penyelesaian masalah yang mudah difahami oleh semua peringkat pekerja dan wajar diwar-warkan sesuai untuk proses transformasi Malaysia - 2010 Tahun Inovasi Malaysia.

    ReplyDelete